22 Nisan 2012 Pazar

MİM

Sevgili HobiCoffee nin dipnotla birlikte bana gönderdiği mim. :)) Cevaplayalım efenim :))





1) Mesleğin seni mutlu ediyor mu?

Efenim son 4-5 yıla kadar mesleğimi çok seviyordum. Çok mutluydum. Ama 4-5 yıldır mesleğimden mutlu değilim.

2) Dilediğin meslek miydi?

Bir nebze dilediğim meslek sayılabilir. :))

3) Yalnız mı ilişkide yaşamayı mı tercih ediyorsun?

Yalnızken daha mutluyum. Ama belli bir yaştan sonra yalnız olmaz.

4) Tatsız durumlardan kaçınmak için yalan söyler misin, dürüst ol?

Hayatta kim masum yalancıklar söylememiştir ki. Tabi ki gerektiğinde yalan söylerim :)

5) Yabancı bir dil konuşuyor musun?

Çok isterdim ama malesef konuşamıyorum.

6) Rüyandaki evde oturuyor musun? Taşınmak veya yurt dışına gitmek istiyor musun?

Hayır rüyamdaki evde oturmuyorum. Hayalim ormanda ağaçtan yapılmış bir evde yaşamak. Taşınmaktan bıktım artık. Taşınmak istemiyorum. Emekli olunca ilk yapacaklarımdan birisi de alacağım karavan la dünya turu na çıkmak olacak.

7) Mobilya değiştirmeyi sever misin?

Hiç işim olmaz. Tek mobilyam tv koltuğu olsun yeter.

8) Çevreye, hayvan korumaya hiç katkın var mı?

Evimdeki atık yağları  biriktiriyorum. İşyerinde bunları topladığımız bir nokta var.  6 ayda bir İzmit ten bir tanker gelip bunları alıyor.Hayvanları çok severim ama besleme imkanım yok.

9) Televizyon ve filmleri sever misin?

Evet televizyon ve film seyretmeye bayılıyorum.

10) Bırakmak istemediğin kötü huyların var mı?

Hani çok yumuşak yüzlü derler ya işte öyle birisiyim. Kimseyi kıramıyorum. Ama bunun zararını çok gördüm.

11) Loto veya benzeri şans oyunu oynar mısın?

Hiç oynamadım. Oynamam da. Daha piyango bileti bile almışlığım yok.





9 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok teşekkür ederim efenim, saygılar sunuyorum :)Zengin olayım sana en iyisinden bir TV koltuğu alacağım, söz :))

Meraklı Adamın Not Defteri dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Yerleşik düzende olup bu kadar sık ev değiştirmesek şimdiye çoktan almıştım :))

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

zaten kım memnunkı yaptığı ısten,her ısın zorluğu veya uyuzluğu var:))

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Oooo mimlere geçilmiş efem:))

Meraklı Adamın Not Defteri dedi ki...

çok haklısın sevgili biricit. Severek başladığın işin zamanla kişiler yüzünden çekilmez bir hale geliyor :((

Adsız dedi ki...

Vallahi Ebrucum, başka türlü yazmıyor :) Ben de mimlendikçe, mimliyorum kendilerini :))

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM ÇOK HOŞ CEVAPLAR
BANA DA BEKLERİM
:)

Meraklı Adamın Not Defteri dedi ki...

Teşekkürler bir kase lezzet. İzlemeye aldım sizi de. :)))

Adsız dedi ki...

yeni bir miminiz var efendim. Beklerim bloguma :)

http://www.hobicoffee.com/2012/04/diziler-mim.html

Yorum Gönder

Blogumdaki fotoğraf ve yazıların benden izin alınmadan kullanılması ve yayınlanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na aykırıdır.
 
;